Top

Klantenservice van Trendy Juwelen

Klantenservice:

  1. Contactinformatie
  2. Betaling en verzending
  3. Retourneren

Trendy Juwelen contact informatie

Onderstaand vind u de contactgegevens van Trendy Juwelen.

TDB Webshops - Trendy Juwelen
Testeltsesteenweg 60 B
3271 Averbode

Tel. 0032/471.63.98.83 (van maandag t/m vrijdag van 9u tot 17u, zaterdag van 10u tot 12u)
mail: info(at)trendyjuwelen.be

IBAN: BE02 9799 6069 1540
BIC: ARSPBE22

BTW: BE 0862305848
Ondernemingsnummer: 862.305.848


Betaling en verzending bij Trendy Juwelen

Betaling

Hoe kan u betalen bij Trendy Juwelen?
  • IDEAL

    Wat is iDEAL?
    Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen bij ons afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligings methodes van uw eigen bank. Als internet bankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. U kunt iDEAL gebruiken als u internet bankiert bij ABN AMRO, ING, Rabobank of SNS Bank.

    Hoe werkt iDEAL?
    U plaatst uw bestelling. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Kies voor iDEAL en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden automatisch geïnformeerd dat de bestelling is betaald. Na de betalingsontvangst van uw bestelling zullen wij uw bestelling versturen.
     
  • PayPal rekening

    Wij accepteren betalingen met uw eigen Paypal-rekening.

    Hoe werkt PayPal?
    U plaatst uw bestelling. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met PayPal wilt betalen. Vervolgens wordt u doorgeleid naar de PayPal-website waar u kunt inloggen op uw PayPal rekening. U wordt gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw PayPal-rekening afgeschreven en wij worden automatisch geïnformeerd dat de bestelling is betaald. Na de betalingsontvangst van uw bestelling zullen wij uw bestelling versturen.
     
  • Creditkaart

    Wij accepteren betalingen met uw creditkaart via PayPal. U heeft hiervoor GEEN PayPal-rekening nodig!

    Hoe werkt betalen met uw Creditkaart via PayPal.
    U plaatst uw bestelling. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met PayPal wilt betalen. Vervolgens wordt u doorgeleid naar de beveiligde PayPal-website waar u kiest voor de optie geen PayPal-rekening. In het vervolg scherm wordt gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt van uw Creditcard rekening afgeschreven en wij worden automatisch geïnformeerd dat de bestelling is betaald. Na de betalings ontvangst van uw bestelling zullen wij uw bestelling versturen.
     
  • Vooraf per bankoverschrijving.

    U maakt het factuurbedrag binnen 8 dagen over op onze bankrekening. Na bijschrijving van het factuurbedrag op onze rekening versturen wij uw bestelling.

    Hoe werkt het?
    U plaatst uw bestelling. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u vooraf per bankoverschrijving wil betalen. U vult uw gegevens in, controleert uw bestelling en wanneer alles klopt verstuurt u de bestelling. U ontvangt in uw e-mailbox een bevestiging van uw bestelling. U maakt het factuurbedrag binnen 8 dagen over op onze bankrekening. Na de ontvangst van de betaling van uw bestelling zullen wij uw juweel versturen.

     
  • Mistercash

    Hiervoor kiest u bij de betaalmogelijkheden voor Mistercash. Nadat u uw aankoop bevestigd heeft zal u automatisch naar het betaalscherm van MisterCash gaan. Na u betaling krijgen wij onmiddellijk een bericht van uw betaling en zullen we uw juweel versturen.


Levertijd en verzending

Wat is de levertijd van een product?
 

Van zodra uw bestelling bij ons toekomst begint de verwerking hiervan bij Trendy Juwelen. Wanneer het product bij ons in stock is leveren wij binnen de 48. Indien het product niet bij ons op voorraad is dan bestellen we het bij onze leverancier. Dit duurt meestal wat langer, reken dan op 5 a 7 dagen. Moest de wachttijd op het artikel langer zijn dan verwacht sturen we steeds een mail met de geschatte levertijd. Na ontvangst van dit mailtje kunt u zelf beslissen of u wilt wachten of dat u de bestelling kosteloos wilt annuleren.

Verzending:

Wij werken voor het versturen van uw bestelling met B-Post en PostNL.

Verzendkosten:

- Verzendkosten voor Belgie, Nederland, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk met B-Post: GRATIS verzending.



Retourneren van uw aankoop bij Trendy Juwelen

14 dagen op zicht:

  • U heeft 14 dagen de tijd om te beslissen of u het product houdt of dat u het retourneert.
  • Wanneer u besluit om de zending te retourneren dan dient u zelf de verzendkosten te vergoeden.
  • Gelieve altijd uw bankrekeningnummer te vermelden bij het retourneringsformulier.

Voorwaarden retourneren:

  • U stelt binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling TDB Webshops in kennis te stellen dat u wil afzien van de aankoop dit door middel van het retourneringsformulier. Vanaf dan heeft u 14 dagen om het product te retourneren. Gebeurt dit niet dan behoudt TDB Webshops zich het recht om de retournering te weigeren.
  • Het product dient ongebruikt, onbeschadigd, compleet en in de originele verpakking geretourneerd te worden.
  • Producten van persoonlijke aard of speciaal voor de klant gepersonaliseerd kunnen niet geruild worden. Zie artikel 8 van de algemene voorwaarden.
  • Indien u niet aan deze voorwaarden voldoet kunnen we een bedrag in mindering brengen of de retournering in zijn geheel weigeren.

Klachten:

  • Bij klachten over één van onze producten neemt u contact met ons op via mail en wij doen dan onze uiterste best om de klacht zo snel mogelijk te verhelpen en op te lossen.
  • We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Ruilen en retourneren:

  • Indien u een product wilt ruilen of retourneren neem dan contact via ons herroepingsformulier. Zo kunnen wij dit correct voor je afhandelen.